Mobiilset internetti tasub liitumise eel proovida

PP
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tarbijakaitseameti teatel kurdavad inimesed üha sagedamini mobiilse interneti kasutamiseks mõeldud netipulkadega seotud probleemide üle.

Kaebuste järgi on põhiprobleem, et netipulk ei taga soovitud kiirusega ühendust või pole levi seal, kus inimene internetti kasutada soovib. Selliste murede ennetamiseks soovitas tarbijakaitse kindlasti kasutada operaatorite pakutavat prooviaega, mis tavaliselt kestab nädal või paar.

Prooviaeg võimaldab testida, kui kvaliteetne teenus soovitud piirkonnas tegelikult on. Samuti on testperioodil teenuse kasutamine enamasti tasuta.

Samuti soovitab tarbijakaitse hoolikalt läbi lugeda lepingutingimused, kus muu hulgas kirjas, kuidas teenusest loobuda ja netipulk tagastada. Lepingu lugemisel peaks erilist tähelepanu pöörama sellele, kas ja millised kulud kaasnevad lepingust taganemisel ja netipulga tagastamisel.

Amet tõi välja, et tähtajalise lepingu puhul tuleb teenusest loobumisel enamasti maksta leppetrahvi või käsitlustasu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles