Tarbijakaitseameti teatel kurdavad inimesed üha sagedamini mobiilse interneti kasutamiseks mõeldud netipulkadega seotud probleemide üle.
Mobiilset internetti tasub liitumise eel proovida
Kaebuste järgi on põhiprobleem, et netipulk ei taga soovitud kiirusega ühendust või pole levi seal, kus inimene internetti kasutada soovib. Selliste murede ennetamiseks soovitas tarbijakaitse kindlasti kasutada operaatorite pakutavat prooviaega, mis tavaliselt kestab nädal või paar.
Prooviaeg võimaldab testida, kui kvaliteetne teenus soovitud piirkonnas tegelikult on. Samuti on testperioodil teenuse kasutamine enamasti tasuta.
Samuti soovitab tarbijakaitse hoolikalt läbi lugeda lepingutingimused, kus muu hulgas kirjas, kuidas teenusest loobuda ja netipulk tagastada. Lepingu lugemisel peaks erilist tähelepanu pöörama sellele, kas ja millised kulud kaasnevad lepingust taganemisel ja netipulga tagastamisel.
Amet tõi välja, et tähtajalise lepingu puhul tuleb teenusest loobumisel enamasti maksta leppetrahvi või käsitlustasu.