Mees tuli koju ja mis siis sai? 

Ille Rohtlaan
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teineteise kõrval on argielus suhteliselt abitu enesekeskne romantikust mees, kelle teod on enamasti vaid suurtes kõlavates sõnades, ja koduse ja maise korra eest isetult hoolt kandev märkamist ja armastust igatsev naine.
Teineteise kõrval on argielus suhteliselt abitu enesekeskne romantikust mees, kelle teod on enamasti vaid suurtes kõlavates sõnades, ja koduse ja maise korra eest isetult hoolt kandev märkamist ja armastust igatsev naine. Foto: Tiit Palu

Suvi on lühike, kunst aga pikk – nii on Tiit Palu ja Sepo Seemani ­Pärnu suveteater jõudnud kolmandasse suvesse, kus Pärnu jahisadama purjekakuuris mängitakse lavastust “Inriid ja Toomas Nipernaadi”.

Lavastaja Palu viitas etenduse eel publikule, et tegemist on kolmanda hooaja ja teise tükiga: täpsemalt siis teise lavastusega selles mängukohas, sest suve­teatri esimene lugu “Minu pere ja muud loomad” etendus 2015. aasta suvel Kuninga tänaval tolleaegse kohviku Komfek hoovis. Mullu mängiti purjekakuuris lavastust “Klarissa kirjad”, millest sündis veel samanimeline kuuldemäng ERRi raadioteatris.

Tänavu on suveteatri laval taas Seeman ja Piret Laurimaa: Seeman Eesti kirjandusklassika ühe põnevama tegelase Toomas Nipernaadi rollis ja Laurimaa Inriidina – naisena, keda August Gailiti teose põhjal oleme ette kujutanud või näinud Kaie Mihkelsoni kehastuses režissöör Kaljo Kiisa “Toomas Nipernaadi” (1983) filmi lõpu­stseenis, kui ta tuleb kaasat sügisel koju kutsuma.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles