Eesti Energia küsib katkestuse tõttu vähem raha

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eno-Gerrit Link
Copy
Saaremaal jäi palju majapidamisi elektrita.
Saaremaal jäi palju majapidamisi elektrita. Foto: HENN SOODLA/PRNPM/EMF

Paljud majapidamised olid läinud nädalal elektrita rohkem kui üks ööpäev ja neile maksab Eesti Energia kompensatsiooni vastavalt “Elektrituru seaduse” alammäärusele.

Võrgutasu vähendatakse järgmise kuu elektriarvelt automaatselt ja klient ei pea selleks ise midagi tegema.

Inimesed, kes olid vooluta 21-48 tundi, peavad järgmisel kuul maksma 125 krooni vähem. 48-96 tundi vooluta olnud maksavad 250 krooni vähem ja veelgi kauem vooluta olnud inimestel vähendatakse elektriarvet 375 krooni.

Peale selle kompenseerib Eesti Energia elektrikatkestuse tõttu rikki läinud elektriseadmed ja otsese varalise kahju, mis tekkis tänu elektrikatkestusele, kuid ei kompenseeri elektrikatkestuse tõttu saamata jäänud tulu.

Kahjunõude menetluse alustamiseks tuleb Eesti Energiale esitada kahjunõude avaldus.

Koos avaldusega tuleb esitada kahju tekkimist ja suurust tõendavad dokumendid:
ekspertiisiakt koos asja rikke põhjusega;
remondiarve või hinnang remondi maksumuse kohta;
hinnang, et asja ei ole võimalik remontida, kui see on ebamõistlik;
otsest varalist kahu tõendavad dokumendid (näiteks farmi puhul veterinaari tõend elektrikatkestuse tagajärjel surnud looma kohta).

Kahjunõude avalduse blanketi ja infot kahjunõude avalduse esitamise kohta saab Eesti Energia kodulehelt alalõigust "Hüvitamine". Tagasisidet saab 30 kalendripäeva jooksul avalduse esitamisest.

Tagasi üles