PÜTK uuest piletisüsteemist: Käib vigade parandus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sõidu valideerimine. Foto on illustratiivne.
Sõidu valideerimine. Foto on illustratiivne. Foto: Mailiis Ollino

Pärnumaa ühistranspordikeskus (PÜTK) käivitas ühtse piletisüsteemi Pärnumaa ühistranspordis 1. juulist, mille vigade parandamisega tegeletakse igapäevaselt.

“Iga päevaga läheb midagi paremaks,” tõdes PÜTKi juhataja Andrus Kärpuk.

Tema sõnutsi on kõige suurem probleem automaatisikustamises, kuna süsteemi rakendudes tuli kõigile Pärnumaa elanikele panna elukoha märge uuesti külge ehk kaardid üle isikustada. Kuid paljude e-õpilaspiletite puhul see ei õnnestunud. Seda on käsitsi tehtud ja automaatisikustamine saab valmis augusti alguseks.

“Tänu sellele, et alustasime 1. juulil ega lükanud midagi edasi, on 1. septembriks kõik töös,” lubas Kärpuk.

PÜTKis on kujundamisel üksikasjalik eesti- ja venekeelne infobuklett, ingliskeelset alles tõlgitakse. Kui bukletid on trükitud, viiakse need laiali ühiskaartide müügikohtadesse ja pannakse üles internetti.

“Nüüd töötab ka turistide piletisüsteem. Oleme lahendanud kõik probleemid, kaasa arvatud ebaõiglaselt makstud raha asjus,” kinnitas Kärpuk

“Ma olen kurb puuetega inimeste ning lapselaste ja vanavanemate pärast, kes mujalt on Pärnusse sõitnud. Oleme andnud nõu sõita liinibussiga nr 40 või Kaubamajaka bussiga ja panna kaardile raha, siis saab soetada kaheeurose tunni-, viieeurose päevapileti või 15eurose viie päeva pileti. Puuetega inimestele ja mujalt Pärnusse tulnutele ühistranspordi kasutamise soodustamine on Pärnu linnavolikogu pädevuses ja loodan, et sellega hakatakse tegelema kohe septembris, kui volikogu taas kokku tuleb,” ütles Kärpuk.

Tagasi üles