Tori valla Are piirkonna elanikud harjusid mõnda aega mõttega, et peagi hakkab nende kodukohast mööduma neljarealine esimese klassi maantee. Nüüd peavad nad kohanema teadmisega, et nii suurt teed siiski ei tule. Olgu öeldud, et peaosa mängivad siinkohal raha kokkuhoid ja Rail Baltic.
Rail Baltic tõmbas neljarealise teelõigu plaanile kriipsu peale (16)
Tori vallavalitsus pöördus kohalike ettevõtjate ja Parisselja küla elanike nimel maanteeameti poole. Varem olid külaelanikud, kohalikud põllupidajad ja Nurme tankla omanikud pöördunud murega vallavalitsuse ja -volikogu poole. Nii jõudis asja arutanud volikogu 28. juuni istungil seisukohale, et tuleb toetada oma valla inimesi ja läkitada maanteeametile ja projekteerijale, osaühingule Skepast & Puhkim ühispöördumine.
Sõiduautode arv võiks väheneda circa 15 protsenti ehk ööpäevas 1950 sõiduauto võrra. Andres Urm
Vald heidab kirjas ette, et Tallinna–Pärnu–Ikla maantee 109.–120,6. kilomeetrini ulatuva lõigu teemaplaneering ja praegu töös projekt erinevad teineteisest nagu öö ja päev. Nimelt on teemaplaneeringus ette nähtud teelõigu nelja sõidurajaga esimese klassi maanteeks ehitamine, projekteeritakse aga 2+1 sõiduradadega teise klassi maanteed.