Müstiline laevaostja jättis maha laeva ja kopsaka võla
Pärnu sadam peab alust ohtlikuks

  • Laeva tekil on 900-liitristes plastkonteinerites ligemale 50 tonni diislikütust. Sadama töötajad on niisuguseid mahuteid kokku lugenud 55

Mahajäetud laev kujutab sadama töötajate hinnangul endast ohtu ja abi palutakse eri ametkondadelt.

FOTO: Mailiis Ollino

Mullu suvest selle aasta alguseni kunagise Kihnu parvlaevaga püstihädas olnud Trinidadi ja Tobago meremeeste asemel teeb varem Liisi nime kandnud veesõiduk nüüd peavalu AS Pärnu Sadama juhtidele ja siinsele sadamakaptenile.

Tellijale

Kasutuse ja valveta reisilaev ­Light of the Sea seisab juba aasta algusest suvepealinna sadamas laevatehase kai ääres. Sinna jõudis see puksiiriga pärast seda, kui laevas elanud seitse eksootilise välimusega meest mullu jaanipäevast Pärnu Kesklinna silla juures sadamakai juures sõidukit remontida püüdsid, detsembris hullumeelset vahepeatusteta retke pea 9000 kilomeetri kaugusele Kariibi merele alustasid ja siis mootoririkke tõttu Kihnu ja Ruhnu saare vahele siksakitama jäid.

Külmas Eestis elamisest kurnatud meremehed lendasid koju. Laeva omanik Huranium Ltd pole pärast seda aluse äraviimise vastu huvi üles näidanud. Pärnu Sadama järelepärimistele Trinidadi ja Tobago ettevõte ei vasta, rendi maksmisest rääkimata. Et saamata jäänud tasu kätte saada, andis Pärnu Sadam välismaa firma laeva arestimiseks kohtusse.

Tagasi üles