Homme tutvuvad Pärnu maavanem Andres Metsoja koos maavalitsuse töötajate, Pärnumaa omavalitsuste liidu (POL) ja maanteeameti esindajatega Pärnumaa teede olukorraga ja arutavad tulevikuplaane.
Maavanem tutvub Pärnumaa teede olukorraga
Plaanis on vaadata, mida viimastel aastatel maakonna riigiteedel tehtud ja kuidas edeneb maakonna teedevõrgu areng. Samuti on maavalitsuse teatel kavas täpsustada edasiste aastate tööd.
Ringsõidust võtavad peale maavanema osa maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Heiki Mägi, transpordinõunik Avo Rahu, POLi juhatuse esimees Eeri Tammik, maanteeameti Lääne regiooni direktor Enn Raadik ja liikluskorralduse osakonna juhataja Jaak Saard.
Päeva marsruut kulgeb trassil Pärnu - Uulu – Soometsa – Häädemeeste - Tali – Kiisa - Kilingi-Nõmme - Paikuse – Vändra – Suure-Jõe – Kergu - Pärnu-Jaagupi – Koonga - Kalli - Pärnu.
Pärnu maakonna suurim tööobjekt oli sel aastal Suure-Jõe – Vändra – Kalmaru tee-ehitus, Juurikaru koolist Vändrani ehitati ka kergliiklustee. Suurejõe asula vahe sai kõnnitee ja valgustuse.
Tolmuvabasid katteid ehitati 14.8 kilomeetrit ehk Vändra – Lokuta – Lelle 4,4 kilomeetrit, Suigu – Tootsi 2,8 kilomeetrit, Paikuse – Tammuru 1,4 kilomeetrit, Uulu - Soometsa – Häädemeeste 4,4 kilomeetrit, Mõisaküla – Metsaveere teel 1,8 kilomeetrit.
Olemasolevaid teekatteid pinnati kokku 79,3 kilomeetrit, sellest 11 kilomeetrit uue tehnoloogiaga nn kiudpindamisega, mis on vastupidavam ja kaitseb teekatet enam kui tavaline korduspindamine. Remonditi neli silda ja kruusateede remonti tehti 31,1 kilomeetri ulatuses.
Lähipäevil lõpetatakse Via Baltica Papiniidu – Raeküla lõigu remont. Ehitajate tee ja lääne ühenduse remont koos Sauga uue silla ehitusega on kavas lõpetada järgmise aasta sügiseks.