Tühja see palgalisa, uus trend on viia töötajad ilma avastama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Motivee­ritud meeskond Heleri Wazzaga Maro­ko reisil.
Motivee­ritud meeskond Heleri Wazzaga Maro­ko reisil. Foto: Erakogu

Järjest enam ettevõtteid mõtleb sellele, kuidas töötajaid peale konkureeriva palga motiveerida ja hoida neil silm säramas. Üks variant võidelda üksluiseks muutunud tööelu ja väsimusega on murda rutiini: näiteks viia kollektiiv reisile, miks mitte koolitusreisile. Palgas kajastuv preemia saab paari nädalaga otsa, kuid väljasõidult kogutud mälestused kestavad igavesti. Öeldakse, et reisidel õpitakse üksteist tõeliselt tundma. See lähendab inimesi ja omadega on ikka lihtsam asju ajada.

Kohaliku ehitusettevõtte OÜ Kodu Kuubis tegevjuht Germo Karro, kes oma töötajatega käis eelmisel aastal jõulude puhul Marokos ja plaanib sel aastal minna Tenerifele, leiab, et reis on kestvam kingitus kui raha. “Meie ette­võtte eesmärk on pere ühtsustunnet tugevdada. Töötajad saavad reisile võtta oma kaasa,” lausus Karro.

Liina töötab tarkvaraarendusettevõttes, kus ühised väljasõidud ei ole haruldane nähtus. Igal aastal saadab firma töötajad ilma avastama. Ta leiab, et need liidavad tiimikaaslasi. Tööl on kohe lihtsam suhelda, kui ei näe kolleegi kui üksnes professionaali, vaid kui inimest, kellega saab vabalt kõigest rääkida. Tekivad ühised mälestused ja töötaja tunneb ennast palju rohkem osana ettevõttest.

Tagasi üles