Tulevikurongi eel kihutavad uuringute tegijad ja projekteerijad

Silvia Paluoja
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rail Baltic Estonia OÜ keskkonnajuht Roland Müür on pärit Pärnust ja huvitus juba lapsena bioloogiast.
Rail Baltic Estonia OÜ keskkonnajuht Roland Müür on pärit Pärnust ja huvitus juba lapsena bioloogiast. Foto: Urmas Luik

Pärnust pärit Roland Müür on ­tulevikuraudtee Rail Baltic Estonia OÜ keskkonnajuht, kes huvitus loodusest ja õppis kodulinna 4. keskkoolis (nüüd Ülejõe põhikool) bioloogiaklassis. Ta sõidab iga päev rongiga ja peab seda transpordivahendit keskkonnasõbralikuks, mõistlikuks, mugavaks. See arusaam andis talle kui keskkonnaeksperdile usku tegelda Balti riike ühendava suurprojektiga ja veebruarist liituda kiirraudtee kavandajate meeskonnaga.

Pool aastat varem, 9. augustil 2017 oli heaks kiidetud Rail Balticu keskkonnamõju strateegilise hindamise aruanne, mille koostas Tartu firma Hendrikson & Ko OÜ. Sellele alusdokumendile peabki Müür uues ametis tuginema.

Eestis on Rail Baltic paigas, aga inimesed küsivad jätkuvalt, miks ehitatakse kiirraudtee tarvis täiesti uus koridor, selmet kasutada võimalikult palju vana ja hoida loodust?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles