Playday konverents tutvustab, kuidas mängustada teenuseid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Konverentsi Playday eesmärk on tõsta ettevõtjate teadlikkust, kuidas arendada ettevõtte teenuseid-tooteid mängustamise ja teenusekorralduse põhimõtete järgi.
Konverentsi Playday eesmärk on tõsta ettevõtjate teadlikkust, kuidas arendada ettevõtte teenuseid-tooteid mängustamise ja teenusekorralduse põhimõtete järgi. Foto: Kuvatõmmis

Homme toimub Pärnus Estonia konverentsikeskuses Playday konverents, mille eesmärk on tõsta ettevõtjate teadlikkust, kuidas arendada teenuseid-tooteid mängustamise ja teenusekorralduse põhimõtete järgi.

“Korraldame sellist konverentsi esimest korda. Mängustamine on uus mõiste ja üritame lahti mõtestada, kuidas ettevõtted saavad oma teenuseid mängustada. Seeläbi rohkem kasumit teenida ja olla konkurentidest ees ja homme targemad kui eile,” selgitas Playday projektijuht Kaydi Tomson. 

“Praeguse seisuga tuleb konverentsile üle 160 inimese, sealhulgas esinejad ja korraldajad. Müüdud on üle 100 koha, meil on ka koostööpartnerid kohal ja kohtumisala, kus asuvad ettevõtted,” avaldas projektijuht rahulolu.

“Väga suured lootused on esinejatele ja hästi vinged ettevõtjad räägivad oma lugu. Tõotab tulla tegus päev,” kinnitas Tomson. Konverentsil esinevad oma ala tunnustatud spetsialistid. Kogemusi jagavad Tallinki, Apollo ja Swedbanki esindajad, tutvustatakse edulugusid ja antakse konkreetseid juhiseid uueks ajastuks.

Töötoad on jagatud kolme kategooriasse: kliendilojaalsus, töötajate lojaalsus ja teenusedisain ehk -korraldus.

Playday sünnib Pärnu linnavalitsuse, TÜ Pärnu kolledži, Pärnumaa arenduskeskuse ja Forwardspace’i koostöös.

Tagasi üles