Mängustamise konverents andis ideid nii turismis kui loomemajanduses

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kui Kärpuki jutu järgi võtta mittemänguline kontekst nagu laenuvõtt, arvete maksmine ja lisada sellele mängulised elemendid, muutubki teenus mängustatuks.
Kui Kärpuki jutu järgi võtta mittemänguline kontekst nagu laenuvõtt, arvete maksmine ja lisada sellele mängulised elemendid, muutubki teenus mängustatuks. Foto: Joosep Laik

Üleeilne esimene mängustamise ja teenusedisaini konverents Playday Pärnus tutvustas, kuidas teenuseid mängustada, et selle kaudu kasvatada kliendilojaalsust ja suurendada ettevõtte müüki.

Playday projektijuhi Kaydi Tomsoni sõnutsi olid konverentsile kohale tulnud ettevõtete tegevusalad seinast seina. “Jaemüügikettidest ja turismiettevõtetest mikroettevõtjateni nagu fotograafid või loomemajandajad,” rääkis Tomson. Peale eraettevõtete olid kohal paljud avaliku sektori esindajad arenduskeskustest ministeeriumideni.

Tagasi üles