Suuri kaubanduskeskusi väisab mitu miljonit inimest ja kaubamajad teenivad hästi

Sirle Matt
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ivar Pinsel kõneles, et kaubanduskeskust tuleb järjepidevalt arendada: inimestele koguaeg midagi uut pakkuda.
Ivar Pinsel kõneles, et kaubanduskeskust tuleb järjepidevalt arendada: inimestele koguaeg midagi uut pakkuda. Foto: Urmas Luik

Kaubamajaka juhi Ivar Pinseli hinnangul traditsiooniline müük poodidest lähiaastatel ei kao, kuigi inimesed ostavad üha enam kaupa veebist. Netimüük suureneb tema jutu järgi protsentides kiiremini kui jaemüük poodides, aga veebiostude koguhulk jääb kaupluste omale mitu korda alla.

Kaubamajaka rentnikudki on öelnud, et kauplejad peavad olema mõlemas kohas: nähtavad keskuses, aga veebimüüki ei tohi unustada. Väga tihti ei julge inimene internetist osta, kuna tahab tooteid enne katsuda. Kokkuvõttes kaupmees Pinseli sõnade järgi ei kaota: netipood ja traditsiooniline kauplus toetavad teineteist.

Numbrid näitavad, et aasta-aastalt on suurenenud Kaubamajaka külastajate arv. Oma osa on siin sellel, et kaubanduskeskuses saab peale ostlemise meelt lahutada ja süüagi. “See on kaubanduskeskuse mõte, et kõik asjad on ühes kohas. Mõnes keskuses on tulnud juurde kino, boolingusaal või liuväli,” loetles Pinsel, et piirid ostukoha arengule seab vaid maa olemasolu, kuhu laieneda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles