Pärnaka loodud lastemood pürib Lõuna-Korea ja USA turule

Minimoe tippsündmusele ehk Pitti Bimbo messile sai kutse disainer Sandra Ojamäe ettevõte Apocalypto Kidski.

FOTO: Mailiis Ollino

Lugu kuulatav Minu Meedia tellijatele

Sügavpunane samet ja kuldsed narmad. Palju kuldseid narmaid, ka poisslapse jakil. Või hoopis üleni litrikangast püksid. Just selliselt riietab oma esimeses kollektsioonis lapsi Pärnu disainer, kelle tooteid hakatakse loodetavasti tulevikus müüma Eesti asemel hoopis Aasia, Araabia ja USA turul.

“Ükski juhuslik element pole tegelikult juhuslik, moeäri on samasugune täppisteadus nagu iga teinegi ärivaldkond, ainult natuke moodsam ja silmapaistvam,” iseloomustas mullu ettevõtliku pärnaka konkursil teise koha pälvinud Sandra Ojamäe loodud luksuskaubamärgi Apocalypto Kids näo kujunemist tema mentor, paljusid lastemoeloojaid tuntuks teha aidanud Kirsi Altjõe.

Möödunud aastal näitas Ojamäe klassikalises stiilis, võimalikult naturaalsetest kangastest õmmeldud lasterõivaid. Nüüdseks on ideest samaks jäänud vaid asjaolu, et disainer loob endiselt riideid lastele. Täiesti uue suuna ja nime sai Ojamäe kaubamärk aga seepärast, et klassikalises stiilis lasterõivaste tootjaid on turul väga palju.

Tagasi üles