Sügavpunane samet ja kuldsed narmad. Palju kuldseid narmaid, ka poisslapse jakil. Või hoopis üleni litrikangast püksid. Just selliselt riietab oma esimeses kollektsioonis lapsi Pärnu disainer, kelle tooteid hakatakse loodetavasti tulevikus müüma Eesti asemel hoopis Aasia, Araabia ja USA turul.
Tellijale
Pärnaka loodud lastemood pürib Lõuna-Korea ja USA turule
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
“Ükski juhuslik element pole tegelikult juhuslik, moeäri on samasugune täppisteadus nagu iga teinegi ärivaldkond, ainult natuke moodsam ja silmapaistvam,” iseloomustas mullu ettevõtliku pärnaka konkursil teise koha pälvinud Sandra Ojamäe loodud luksuskaubamärgi Apocalypto Kids näo kujunemist tema mentor, paljusid lastemoeloojaid tuntuks teha aidanud Kirsi Altjõe.