Pärnaka loodud lastemood pürib Lõuna-Korea ja USA turule

Kadrin Karner
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Minimoe tippsündmusele ehk Pitti Bimbo messile sai kutse disainer Sandra Ojamäe ettevõte Apocalypto Kidski.
Minimoe tippsündmusele ehk Pitti Bimbo messile sai kutse disainer Sandra Ojamäe ettevõte Apocalypto Kidski. Foto: Mailiis Ollino

Sügavpunane samet ja kuldsed narmad. Palju kuldseid narmaid, ka poisslapse jakil. Või hoopis üleni litrikangast püksid. Just selliselt riietab oma esimeses kollektsioonis lapsi Pärnu disainer, kelle tooteid hakatakse loodetavasti tulevikus müüma Eesti asemel hoopis Aasia, Araabia ja USA turul.

“Ükski juhuslik element pole tegelikult juhuslik, moeäri on samasugune täppisteadus nagu iga teinegi ärivaldkond, ainult natuke moodsam ja silmapaistvam,” iseloomustas mullu ettevõtliku pärnaka konkursil teise koha pälvinud Sandra Ojamäe loodud luksuskaubamärgi Apocalypto Kids näo kujunemist tema mentor, paljusid lastemoeloojaid tuntuks teha aidanud Kirsi Altjõe.

Möödunud aastal näitas Ojamäe klassikalises stiilis, võimalikult naturaalsetest kangastest õmmeldud lasterõivaid. Nüüdseks on ideest samaks jäänud vaid asjaolu, et disainer loob endiselt riideid lastele. Täiesti uue suuna ja nime sai Ojamäe kaubamärk aga seepärast, et klassikalises stiilis lasterõivaste tootjaid on turul väga palju.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles