Rääma kooli lapsed õppisid vanapaberit uuskasutama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pärast teooariaga tegelemist andsid Rääma põhikooli ja Räpina aianduskooli õpilased vanadele ajalehtedele uue elu.
Pärast teooariaga tegelemist andsid Rääma põhikooli ja Räpina aianduskooli õpilased vanadele ajalehtedele uue elu. Foto: Erakogu

Rääma põhikooli seitsmendikud ja kaheksandikud ning Räpina aianduskooli keskkonnakaitse ja aedniku eriala õpilased osalesid kolme kuu jooksul eTwinningu projektis “Vanapaberi uuskasutus”, mille eesmärk oli noorte seas keskkonnateadlikkust suurendada teoreetiliste materjalide uurimise ja vanapaberi taaskasutuse abil.

Projekti planeerides pandi paika tegevus ning jagati vastutusalad koolide vahel. Leidus toiminguid, mida tehti eraldi, samuti tehti koostööd. Räpina aianduskooli keskkonnakaitse eriala õpilased said rakendada teadmisi, koostades Rääma kooli õpilastele lühikonspekte, töölehti, “Kuldvillaku”, Kahooti ja Quizizze mänge ning veebinäitusele kutsuvaid postreid, mis valmisid loodushariduses kasutatavate veebirakenduste ja programmide tunnis.

Rääma kooli õpilased kasutasid neid õppetöös ja andsid tagasisidet. Samuti mängiti loodud mänge. Needki said tagasisidet, mille üle aianduskooli õppurid olid väga tänulikud: nad said teada, kas loodud materjalid olid eakohased ja arusaadavad.

Rääma kooli lapsed uurisid veel, kuidas ise vanapaberist uut paberit teha.

Pärast teooriaga tegelemist kogusid mõlema kooli õpilased ajalehti, et valmistada neist põnevaid asju.

Tagasi üles