Raavo Raadik: Majandusminister, tee Putinit

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kindlasti on Pärnumaal tegutsevaist ettevõtteist saanud enim kriitikat bussifirma Atko. Sindi linna Sauga vallaga ühendava bussiliini kohta on vaid vähestel nimetatud piirkondade inimestel öelda midagi head.
Kindlasti on Pärnumaal tegutsevaist ettevõtteist saanud enim kriitikat bussifirma Atko. Sindi linna Sauga vallaga ühendava bussiliini kohta on vaid vähestel nimetatud piirkondade inimestel öelda midagi head. Foto: Ants Liigus

Kindlasti on Pärnumaal tegutsevaist ettevõtteist saanud enim kriitikat bussifirma Atko. Sindi linna Sauga vallaga ühendava bussiliini kohta on vaid vähestel nimetatud piirkondade inimestel öelda midagi head.

Üldiselt ei kiruta bussijuhte. Arvestades busside kvaliteeti nende välimuse ja sõidul tekivate helide järgi tuleks enamiku juhtide ees müts maha võtta. Eeldan, et pole kerge alustada hommikul tööd bussiga, millel uksed ei avane. Hullem veel: pidurid kriiksuvad ja salong haiseb värske diisli või selle põlemisel tekkiva haisu järele. Salongi kulunud räpakusest või peatuste teatamisest ei maksa rääkidagi. Seevastu juhtide kangelaslikkus kolebussides inimlikkuse säilitamisel väärib eraldi tähelepanu. Üldjuhul suudavad nad selle säilitada ja peaksid asuma ettevõtet kiruvate reisijatega ühel pool rindejoont.

Nimetus “rindejoon” ei ole ülepaisutatud. Inimesed ei jõua tööle, noored kooli ja õnnetud juhid peavad kõik hilinejate kurjad pretensioonid-kaebused vahetult ära kuulama.

Tagasi üles