Lennuraja pikendamine ajab piirinaabrid ärevusse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pärnu lennujaama sideinsener Konstantin Kutšura näitab betoonrada, mis vajab suuremate lennukite vastuvõtuks pikendamist, laiendamist ja korralikku asfaltbetoonkatet.
Pärnu lennujaama sideinsener Konstantin Kutšura näitab betoonrada, mis vajab suuremate lennukite vastuvõtuks pikendamist, laiendamist ja korralikku asfaltbetoonkatet. Foto: Urmas Luik

Kuigi Pärnu lennuväli jääb pärast lennuraja pikendamistki senistesse piiridesse, pole Tori vallavalitsus pudelist väljalastud džinni sinna ­tagasi saanud ja korraldab 18. märtsil Sauga teenuskeskuses detailplaneeringu avaliku väljapaneku tulemuste arutelu. See ­tähendab, et Tartu arhitektuuribüroos Artes Terrae koostatud 219,34 hektari suuruse krundi plaani on huvitatud isikud üksipulgi selgeks teinud ja esitanud vallamajja ühe ettepaneku detailplaneeringu kohta ja 15 arvamust ehitusloa eelnõule.

“Detailplaneeringu kohta tehti ettepanek laiendada planeeritav ala kogu lennuvälja territooriumile,” märkis Tori abivalla­vanem Signe Rõngas. “Reageeringud ehitusloa eelnõule puudutasid peamiselt lennuraja rekonstrueerimist, millega kaasneb lennuraja kaitsevööndi märkimisväärne laienemine ja lennurajaga külgnevatel kinnistutel raadamine.”

Üks arvamuse esitajaid on lennuvälja piirinaaber, kunagine eralendur Ants Aringo, kes tunneb lennundusseadust nagu ­koolijüts aabitsat ja kelle firma OÜ Air Livonia tegutseb Eametsa külas.

Tagasi üles