Pärnust pärit Oliver Stimmer ja tema kompanjon Markus Karileet arendavad start-up-ettevõttes Cognitive Billboard uuendusliku tehnoloogiaga välireklaamipindade rentimise süsteemi, mis teeks digiekraanidele reklaami ostu kiireks, näitamise efektiivseks ja mõju turunduskampaaniale mõõdetavaks.
Tellijale
Tarkvara arendaja loodab haarata 39 miljardilisest turust piraka suutäie
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cognitive Billboardis arendatava tehnoloogia idee on lihtne: digiekraani lähedusse on paigaldatud kaamera, mis teeb kindlaks inimese, kes võiks reklaami vaadata. Tarkvara tuvastab, mis vanusest ja soost inimesed ekraani ees seisavad, ja valib selle alusel, mis reklaami on ekraani omanikul kõige kasulikum näidata. Ehk valitakse see, mille eest ollakse valmis parajasti ekraani eest mööduva sihtrühma eest enim maksma.