Lõppeval nädalal oli palju juttu teede lagunemisest nii ajaloolises Pärnus kui haldusreformi tulemusel moodustatud Suur-Pärnus. Võib ju rääkida neljarealisest Tallinna–Narva, Tallinna–Tartu ja Tallinna–Pärnu–Ikla maanteest, aga kui kõrvalisemad riigiteed jäetakse unarusse põhjusel, et seal pole küllalt tihe liiklus, ei päde need kõrgelennulised jutud.
Tellijale
Nädalast jäi kõlama: Rasputitsa*
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Loodetavasti koguneb juba uuel nädalal esimesele istungile riigikogu XIV koosseis. Enne valimisi esitas Pärnu Postimees Pärnumaal kandideerinud erakondadele kümme küsimust, millest üks puudutas riigi kõrvalteede sõidetavuse tagamist iga ilmaga. Kui eeldada, et koalitsiooni konsultatsioonide tulemusena vormub valitsusliiduks Keskerakonna, Isamaa ja Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna (EKRE) trio, tuletame meelde, mida need parteid on lubanud riigi kõrvalteede olukorra parandamiseks ette võtta.