Liisa Aibel – naine, kes mehe tahtel flirdib klassikutega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Urmas Lennuk ajab Liisa Aibelit naerma pigem proovis ja teatri­laval. “Üks­sarvikute farm” on flirt klassikutega.
Urmas Lennuk ajab Liisa Aibelit naerma pigem proovis ja teatri­laval. “Üks­sarvikute farm” on flirt klassikutega. Foto: Alan Proosa/Rakvere Teater

Pole mõtet oodata palgapäeva, ilusat ilma või suurt armastust! Kui ­juba elada, siis kohe – täna, siin ja praegu!

Endalegi ootamatult tänavu Oskar Lutsu huumoripreemiaga oma elu vürtsitanud näitekirjanik, dramaturg ja lavastaja Urmas Lennuk läheb vara magama ja ärkab tavaliselt juba kella nelja-viie paiku, et kolm vaikset müravaba tundi kirjutamisele pühenduda. Tema naine näeb sel ajal une­nägusid, aimamata, mis neil varahommikustel tundidel mehe peas järgmisena sünnib.

Kõigepealt tuli “Ükssarvikute farm”. Ja siis “Paunvere poiste igavene kevade. Kiir hüppas ja Toots kargas”. Mõlemad naerutavad rahvast vanade tuttavate Eesti kirjandustegelaste näitamisega uuest, ootamatust küljest.

Tagasi üles