Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
:format(webp)/nginx/o/2019/05/23/12192536t1h0723.jpg)
Klienditeenindus on oma olemuselt väga sarnane sotsiaaltööga – sedasi arvab 25aastane pärnakas, Swedbanki kliendinõustaja Kertu Soodla, kes hiljuti pärjati paremuselt Eesti teiseks teenindajaks.
Soodla on pangas töötanud pool aastat, kuid klienditeenindaja kogemust on noorel naisel rohkem: varem on ta ametis olnud toitlustusasutuses ja kaupluseski.
Ta usub, et inimsuhetest ja ühiskonnast arusaamise ja suhtlemisoskuse seisukohast annab just klienditeenindaja töö hindamatu kogemuse ja väljaõppe. Arendab näiteks empaatiavõimet. “Minu maailmavaadet on see kõvasti avardanud,” märkis Soodla. “Ühe päeva jooksul suhtled nii paljude eri karakteritega. Ajapikku õpid neid tundma, oskad võtta inimest sellisena, nagu ta on.”