Andke andeks, uued bussid?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Liinil nr 40 reisijad peavad kannatama vedaja kehva transporti lootuses, et edaspidi vahetub transpordifirma.
Liinil nr 40 reisijad peavad kannatama vedaja kehva transporti lootuses, et edaspidi vahetub transpordifirma. Foto: Urmas Luik

Olgu suvi või talv, alati on kirutud Pärnumaal liini number 40 teenindavat bussifirmat. Põhjusi on palju. Palavaga sarnaneb enamik busse põrgu eeskojale, kuhu sisenedes tekib tunne, et hambadki higistavad. Talvel hiilgavad bussid tehniliste vigadega. Aasta ringi aga vastiku räpasuse ja salongis lämmatava diislihaisuga.

Inimesi rahustatakse: oodake oktoobrit, siis saate uued bussid nagu riigihankes ette nähtud. Vahest varemgi. Kui keegi julgeb selles kahelda, leiab ATKO Bussiliinide Pärnu osakonna juhataja Kalvi Murro, et kriitika on halvustav (PP 20.04.19).

Tegelikult on kahtlemiseks põhjusi küll. Unustagem olematu halvustamine ja vaadakem fakte! Pärnu Postimees vahendas tänavu 1. märtsil, et pool kontrollitud ATKO bussidest võeti liinilt maha ja saadeti erakorralisele ülevaatusele (PP 01.04.19). Sama probleemi käsitles uudisteportaal Delfi, vahendades majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi veondus- ja liiklustalituse juhtspetsialisti Eda Rembeli põhjendusi, miks aasta alguses algatas ministeerium ATKO raskete rikkumiste suhtes haldusmenetluse, mis võib päädida bussifirma tegevusloa peatamise või kehtetuks tunnistamisega (Delfi 02.08.19). Samal päeval vahendasid Eesti uudisteagentuurid teadet, et Põhja-Eesti ühistranspordikeskus lõpetab koostöö ATKOga. Varem on räägitud üleväsinud juhtidest, sõidumeerikutega manipuleerimisesest ja Kloogal ATKO bussiga juhtunud ja sõitjate vigastustega lõppenud liiklusõnnetusest.

Märksõnad

Tagasi üles