Elektririketest SMSiga teavitamine laieneb Pärnumaale

Raido Keskküla
, veebitoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Homsest laiendab Jaotusvõrk Pärnu ja Järva maakonda novembris Raplamaal alustatud pilootprojekti, millega teavitatakse kliente elektririketest mobiilisõnumi abil.

Uue teavitusviisi toimimist ja vastuvõttu klientide seas testitakse kolmes maakonnas märtsikuuni, seejärel otsustatakse, kas SMS-teavitusega jätkata ja laiendada seda üle Eesti, teatas Eesti Energia pressiesindaja Tuuli Sokmann.

Elektririkke SMS-sõnumid saadetakse testperioodil koduklientidele, kel on Eesti Energiaga sõlmitud leping ja kes on edastanud ettevõttele oma mobiilinumbri. Elektririkkest teavitavas mobiilisõnumis annab Jaotusvõrk teada ka orienteeruva rikke kõrvaldamise aja.

„Praegu Raplamaal käimasoleva testi tagasiside näitab, et pea kõik kliendid on sellise operatiivse teavitusviisiga rahul. Suurem osa peab SMSiga saadud infot piisavaks ega näe vajadust täiendavalt rikketelefonil helistada,“ selgitas positiivseid mõjusid rikketelefoni koormusele Jaotusvõrgu rikke-SMSi projekti juht Rein Krüner.

„Et projekti mõju laiemalt hinnata ja võimalikke kitsaskohti avastada, lisasime testimispiirkonda Järva ja Pärnu maakonna. Viimase puhul saame analüüsida teavituse toimimist ulatuslikumate rikete olukorras - on ju meie läänerannik tormidest sageli mõjutatud,“ lisas Krüner.

Kolmes maakonnas kokku osaleb pilootprojektis prognoosi kohaselt ligikaudu 50 000 koduklienti. Pilootprojektis osalemisest saab loobuda, helistades klienditelefonil 1545 või saates e-kirja aadressil teenindus@energia.ee. Ärikliente ja mitme tarbimiskohaga kliente pilootprojekti kaasatud ei ole, sest nende teavitamiseks on vaja SMS-lahendust täiendada.

Uus teavitusviis ei puuduta elektrivõrgu tööde jaoks vajalikke plaanilisi katkestusi. Nendest teavitab Jaotusvõrk vähemalt kaks päeva ette vastavalt kliendi kontaktandmetele kas e-posti, SMSi või tavaposti kaudu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles