Helsingis sõidavad Pärnu reklaamiga trammid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Helsingis vuravad järgmise nädala lõpuni soomlasi Pärnu kutsuvad trammid.
Helsingis vuravad järgmise nädala lõpuni soomlasi Pärnu kutsuvad trammid. Foto: Petra Fagerström/jcdecaux

Eesti suvepealinna reklaamib 15. septembrini tosin Helsingi linnaliine teenindavat trammi, iga sõidukit katab neli eri sisuga postrit. Samuti on Pärnut tutvustavad plakatid üleval paarikümnes Helsingi kesklinna trammipeatuses.

„Kuna Pärnut külastatavate ravituristide arv on hakanud vähenema, teeb linn jõupingutusi, meelitamaks siia muid sihtrühmi. Seetõttu on kõnealune kampaania mõeldud eeskätt noorematele inimestele,“ selgitas Pärnu linnavalitsuse turismiarenduse peaspetsialist Orvika Reilend.

Pärnu abilinnapea Rainer Aaviku hinnangul on keskmisest eakama ravituristi asemel avastanud Pärnu võlud noored soomlased. “Eeskätt lastega pered, kellele Helsingist või selle lähiümbrusest Pärnusse tulla pole midagi keerulist,” täpsustas ta.

Helsinglastele mõeldud nähtavuskampaania hõlmab samuti eri reklaamvideoid, arvukaid sisuturunduse artikleid ja blogipostitusi, mis ilmuvad nii paberväljaannetes kui sotsiaalmeedias.

Peale trammide on plakatid üleval trammipeatustes.
Peale trammide on plakatid üleval trammipeatustes. Foto: Petra Fagerström/jcdecaux

Pärnut kui reisisihtkohta tutvustavad trammid ja välireklaam on osa linnavalitsuse korraldatud turunduskampaaniast „Sukeldu Pärnusse“, mille eesmärk on meelitada soomlasi sügistalvisel perioodil Eesti suvepealinna puhkama.

Aaviku väitel on senisele kogemusele tuginedes valitud suund ja vahendid  õiged: Pärnu paistab turundus-, reklaami- ja turismiekspertide kinnitusel hästi silma. “Meie turunduskampaaniad on julged, eristuvad ja, mis olulisim, need töötavad,” kinnitas abilinnapea.

Pärnu linnavalitsus korraldab Soomes madalhooaja kampaaniat neljandat korda ja see läheb maksma 50 000 eurot.

Peale põhjanaabrite pealinna kestab sama sisuga kampaania Lätis, kus Riia Kronvalda parki pandi eelmisel nädalal üles 12 Pärnu-teemalise sõnumiga kiike, mille eesmärk on meelitada lätlasi madalhooajal meile puhkama tulema. Käsitsi maalitud puitkiiged kannavad lätikeelset sõnumit “Pärnu asub kohe ümber nurga”. 

Rainer Aaviku arvamuslugu Pärnu turismiedenduse kohta saab lugeda homsest Pärnu Postimehest. 

Tagasi üles