Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
:format(webp)/nginx/o/2019/10/18/12666840t1hdadb.jpg)
Tšellist Theodor Sink laseb hingedeaja eel koos pärnakatega pillikeeltel valla kolm tundmust, mis peidavad end eeskujuliku kodaniku maski taha, samal ajal kui hing kisendab ja nutab. Mask moondub sisepingeist karikatuurseks, kuid ei pragune.
Pärnu linnaorkestri hingedeaja eelse kontserdi “Ilu ja valu” mõtteliin on üle aegade sama: alates Inglise renessansiaegsest ballaadist, mis peitub Tõnu Kõrvitsa “Pisarate fantaasias”, läbi Joseph Haydni, Dmitri Šostakovitši ja Lepo Sumera teose.