Projekti eesmärk on õpilaste lugemishuvi suurendada ning funktsionaalset lugemis- ja kirjutamisoskust arendada. Nagu Eestis antakse ka Granada koolides raamatukogus lugemistunde, kus lastele loevad jutte ette näiteks näitlejad või kirjanikud.
Andaluusia regioonis ja eriti Granada linnas väärtustatakse rahvusvahelist koostööd (siin on riigi suurim Erasmus+ projektidega tegelevate koolide protsent), mistõttu pööratakse koolides väga suurt tähelepanu keeleõppele. 2011. aastast rakendatakse kõigis Andaluusia koolides kakskeelse keeleõppe metoodikat.
Näiteks Hispaania partnerkoolis antakse teatud ainetunde inglise keeles juba kolmandast eluaastast, mõnes õppeasutuses ka prantsuse või saksa keeles. Kooli on tööle võetud inglise keelt emakeelena rääkivad pedagoogid, kes peale kohalike õpetajate aitavad teha ingliskeelseid ainetunde.
Peale õpetaja on igas klassiruumis alati kohal paar praktikanti, kes täidavad õpetaja abilise rolli, näiteks aitavad lastele õppematerjale kätte jagada ning õpilaste tähelepanu olulisele juhtida. Kõigis tundides on tähtsal kohal muusika, laulmine ja rütmika: loodusõpetuseski saab ingliskeelse sõnavara omandamiseks laulda näiteks sügiseteemalisi lastelaule, mis korduva ning meeldejääva refrääni, plaksutamise ja liigutuste kaudu aitavad lastel paremini meelde jätta uusi sõnu.
Vahetundides püütakse edendada sportlikke eluviise ja kutsutakse õpilasi üles liikuma: näiteks toimuvad koolis zumba-vahetunnid, mil koolipere koguneb siseõue, et tantsida.
Olulisel kohal on grupitööd ja interaktiivsus: õppetöös püütakse teemade kinnistamisel rakendada meeli ning avastus- ja projektõppe põhimõtteid, näiteks sügise käsitlemiseks korraldati koolis sügispidu, kus lapsed kandsid aastaajale viitavaid kostüüme ja vanemad pakkusid sügisande degusteerida. Loodusõpetuses tehakse palju katseid ja loodusvaatlusi.