Silvia Paluoja: Kliima ja Rail Baltic

Rail Balticu esimesed visuaalid plaanitavast taristust.

FOTO: Rail Baltic

Aasta esimesel päeval lustisid lapsed kõnniteel tõukeratastele hoogu andes, selleks ajaks oli Pärnus kaheksa kraadiga löödud detsembri soojarekord ja lumetu ­kalendritalv surus talvised koolist puhkajad toaseinte vahele virtuaalsesse maailma. Novembris oli Eestis keskmine temperatuur 3,4 kraadi ehk kaks kraadi kõrgem paljude aastate normist.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Kliima soojeneb, see on siililegi selge, ja mõjutab loodust, majandust, argitoiminguid. Mõjutab ka Baltikumi sajandi projektiks nimetatud kiirraudteed Rail Baltic, mida toetab 62 protsenti eesti­maalastest, nagu selgus OÜ Rail Baltic tellimusel OÜ RAIT Faktum & Ariko tehtud küsitluse kokkuvõttest vahetult enne jõule.

Valimi 1011 küsitletu vastustest järeldus, et noortel tallinlastel on teistega võrreldes suurem ­huvi sõita Riiga, Varssavisse või Berliini. Vähest ­huvi väljendasid nad Tallinna–Pärnu liini vastu, kuigi see sõit kestaks vaid tunni.

Tagasi üles