Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2020/02/21/12958260t1hd525.jpg)
Proviisorid ei soovi saada tasuta kingitusi ega hakata olude sunnil ettevõtjaks. Sellist ebamäärast staatust ei ole vaja eelkõige proviisoritele, kes kingitusega tehakse vastutavaks ettevõtluse eest. Ilma kogemuste ja sügava sisemise soovita, rääkimata rahalisest garantiist.
Samuti ei aita “omandi ümbervormistamine” tõsta apteegiteenuse kvaliteeti. Seda ei ole ammugi vaja meie patsientidele. Nende rahulolu on juba praegu väga kõrge ja suheldes iga päev külastajatega, peame kogu aeg vastama küsimustele, miks apteegireformi tehakse ja kelle huvides. Patsiente ei huvita apteegi omandivorm, vaid kindlustunne, et “minu tuttav apteek on lahti ja tuttav apteeker soovitab mulle parimat ja soodsaimat ravimit”.