Galerii: Pärnu kontserdimaja täitsid eriilmelised tantsud 

Kui mullu märkis tantsufestivali Kuldne Karikas peakorraldaja Sander Lebrecht, et Eesti tantsukunstil on arengruumi, avaldas ta laupäeval tänavuse konkursi Pärnu eelvooru järel: “Meeldiv on näha, et tantsutehnikale pööratakse üha enam tähelepanu. Võiks öelda, et Pärnu tegi varbasirutusega rekordi.”

Kui mullu märkis tantsufestivali Kuldne Karikas peakorraldaja Sander Lebrecht, et Eesti tantsukunstil on arengruumi, avaldas ta laupäeval tänavuse konkursi Pärnu eelvooru järel: “Meeldiv on näha, et tantsutehnikale pööratakse üha enam tähelepanu. Võiks öelda, et Pärnu tegi varbasirutusega rekordi.”

Tantsumaailm on lai: stiile leidub seinast seina, igale maitsele. Nii seisavad ürituse eestvedajad tihti dilemma ees: kas lisada võistlusele kategooriaid? Sel aastal võeti mõttest kinni: stuudiotele pakuti varasema kaheksa stiili asemel 12. “Väga hea meel oli näha, et tantsud olid esindatud kõikides žanrites. Isegi nišilikes vormides nagu neoklassikaline ballett, tantsuline võimlemine ja täiskasvanud,” selgitas Lebrecht. Tema sõnutsi tähendab see, et suvepealinnas tegutsevad kvaliteetsed ja laiahaardelised stuudiod. “Müts maha ja kummardus!” lausus ta.

Tagasi üles