Mirell Põlma, Maria Krinal: Kellele te seda pähe määrite?

Copy
Isegi kui reklaamtekstid on grammatiliselt õigesti vormistatud, ei pruugi sisu välja kukkuda nii nagu soovitud.
Isegi kui reklaamtekstid on grammatiliselt õigesti vormistatud, ei pruugi sisu välja kukkuda nii nagu soovitud. Foto: Mihkel Maripuu

Plinn-plinn ja virtuaalsesse (rämps)postkasti potsatab järjekordne ­uudiskiri, kus rasvases kirjas karjub näkku reklaamtekst, mis on grammatiliselt korrektne, ent mille sisu, õigemini selle puudumine, paneb kukalt kratsima.

Koolis küll õpetati kokku-lahkukirjutuse ja komareegleid, algustäheortograafiat, aga turundajate kirjutiste põhjal otsustades tundub, et loogika jäi tagaplaanile.

Mida arvata fraasist “Kõikidele madalate laudadega aiamööblikomplektidele vähemalt –20%”? Käsi rõõmust kokku lüüa ei tihka, sest sooduspakkumist ei tehtud ju mulle, vaid mööblikomplektidele. Vaevalt tahtlikult, eks ikka kogemata. Igal juhul õnnestunuks viga ennetada.

Tagasi üles