Sisukord
Arvamus
Postimees

Mirell Põlma, Maria Krinal: Kellele te seda pähe määrite?

1 min lugemist
Isegi kui reklaamtekstid on grammatiliselt õigesti vormistatud, ei pruugi sisu välja kukkuda nii nagu soovitud. FOTO: Mihkel Maripuu

Plinn-plinn ja virtuaalsesse (rämps)postkasti potsatab järjekordne ­uudiskiri, kus rasvases kirjas karjub näkku reklaamtekst, mis on grammatiliselt korrektne, ent mille sisu, õigemini selle puudumine, paneb kukalt kratsima.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Koolis küll õpetati kokku-lahkukirjutuse ja komareegleid, algustäheortograafiat, aga turundajate kirjutiste põhjal otsustades tundub, et loogika jäi tagaplaanile.

Mida arvata fraasist “Kõikidele madalate laudadega aiamööblikomplektidele vähemalt –20%”? Käsi rõõmust kokku lüüa ei tihka, sest sooduspakkumist ei tehtud ju mulle, vaid mööblikomplektidele. Vaevalt tahtlikult, eks ikka kogemata. Igal juhul õnnestunuks viga ennetada.

13.03.2020 17.03.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto