Vajadus perearstiga suhelda tõi sekeldusi

Copy
Kui tohtrit parasjagu kätte ei saa, võib proovida ka Pärnu perearstikeskuse registratuuri helistada, julgustas keskuse juht Sirje Uueküla.
Kui tohtrit parasjagu kätte ei saa, võib proovida ka Pärnu perearstikeskuse registratuuri helistada, julgustas keskuse juht Sirje Uueküla. Foto: Urmas Luik

Kehtestatud erimeetmete esimesel nädalal proovis Piret Kukk mitu päeva helistada oma peretohtrile Pärnu perearstikeskuses, et emale tellida digiretsept ja tõend, kuid ei saanud selle aja jooksul kordagi jutule, sest telefon andis pidevalt kinnist tooni. Kukk ei olnud oma ­murega üksi, viidates tuttavale, kes mitu päeva oli üritanud pereõele helistada, kuid temagi ei pääsenud kordagi liinile.

Lõpuks Kukk kirjutas soovid paberile ja viis need isiklikult perearstikeskusesse, kus teda sissepääsust kaugemale ei lubatud, kuid paber lubati tohtrile edastada.

“Ajal, millal arstid käsivad kuulekalt kodus istuda, pead siiski välja minema, et saada digimaailma teenust,” ütles Kukk. Tema sõnul oli perearsti kättesaamisega juba varemgi probleeme. “Pead jälgima, millistel päevadel ja kellaaegadel on vastuvõtuaeg, et üldse helistada, ja siis ei saa liinile ka.”

Tagasi üles