Eriolukorra ajal on Pärnu haigla meedikud teinud üle 6900 kaugkonsultatsiooni

Merle Rallmann
, veebitoimetaja
Copy
Pärnu haigla on üks Eestis, mis patsiendiportaali kaudu tagas e-teenust osutades kliendi tuvastamise.
Pärnu haigla on üks Eestis, mis patsiendiportaali kaudu tagas e-teenust osutades kliendi tuvastamise. Foto: Mailiis Ollino

Pärnu haiglas ravitakse peale COVID-19 haigete täismahus vaid erakorralisi patsiente. Samal ajal mängitakse haiglas läbi stsenaariume, kuidas ümberkorraldusi kaasa toonud eriolukorrast järk-järgult väljuda. Plaanilise raviga taasalustamine nõuab terviseameti või ministri korraldust, mida seni pole antud. Peale märtsist alustatud telefonikonsultatsioonide avati ülejäänud patsientidele 2. aprillil televastuvõttude keskkond.

"Seni on meil terviseameti korraldus suunata kõik ressursid COVID-19 haigete teenindamisse ja plaaniline tegevus on ümber korraldatud," selgitas Pärnu haigla juht Urmas Sule, kelle jutu järgi tulevad töökorralduse muudatuse otsused kõrgemalt poolt antud juhiste alusel.

"Haigla on ehitatud seesmiselt kaheks ja sellest olukorrast väljatulek vajab eraldi skeemi, sest ega nakkusoht kao päeva või nädalaga," rääkis Sule. "Me tegeleme teoorias sellega, kuidas uue mudeli kohaselt patsientidele ravi kättesaadavaks teha, et valmis olla."

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles