Skip to footer
Saada vihje

Eriolukorra ajal on Pärnu haigla meedikud teinud üle 6900 kaugkonsultatsiooni

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnu haigla on üks Eestis, mis patsiendiportaali kaudu tagas e-teenust osutades kliendi tuvastamise.

Pärnu haiglas ravitakse peale COVID-19 haigete täismahus vaid erakorralisi patsiente. Samal ajal mängitakse haiglas läbi stsenaariume, kuidas ümberkorraldusi kaasa toonud eriolukorrast järk-järgult väljuda. Plaanilise raviga taasalustamine nõuab terviseameti või ministri korraldust, mida seni pole antud. Peale märtsist alustatud telefonikonsultatsioonide avati ülejäänud patsientidele 2. aprillil televastuvõttude keskkond.

"Seni on meil terviseameti korraldus suunata kõik ressursid COVID-19 haigete teenindamisse ja plaaniline tegevus on ümber korraldatud," selgitas Pärnu haigla juht Urmas Sule, kelle jutu järgi tulevad töökorralduse muudatuse otsused kõrgemalt poolt antud juhiste alusel.

"Haigla on ehitatud seesmiselt kaheks ja sellest olukorrast väljatulek vajab eraldi skeemi, sest ega nakkusoht kao päeva või nädalaga," rääkis Sule. "Me tegeleme teoorias sellega, kuidas uue mudeli kohaselt patsientidele ravi kättesaadavaks teha, et valmis olla."

Kommentaarid
Tagasi üles