Hädalised, purjutajad ja sarihelistajad – häirekeskuse töötaja suhtub kõigisse võrdselt

Merle Rallmann
, veebitoimetaja
Copy
Häirekeskuse koroonatelefon on punane: infotelefonil 1247 helistatakse ligikaudu 1500 korda ööpäevas. 
Häirekeskuse koroonatelefon on punane: infotelefonil 1247 helistatakse ligikaudu 1500 korda ööpäevas. Foto: Häirekeskus

Eriolukorra kehtestamisest 12. märtsil kasvas häirekeskuse poole pöördumiste arv hüppeliselt: hädaabinumbri 112 koormus kahekordistus, ulatudes 4000 kõneni ööpäevas.

Häirekeskuse Lääne keskuse juhataja Küllike Uzjukini sõnutsi oli näha, et inimesed vajavad rohkem informatsiooni nii viiruse kui eriolukorra kohta. Samal ajal tuli hoida liinid avatuna neile, kes vajasid viivitamata abi kiirabilt, päästjatelt või politseilt.

Uzjukin tõdes, et kähku kasvanud koormusega aitas toime tulla häirekeskuse infotelefoni 1247 avamine: need, kes tahtsid niisama rääkida, suunati sellele numbrile. Numbril 1247 helistanute kõnedele vastamiseks tulid appi vabatahtlikud. Samuti vastavad sellel telefonil kolm Lääne keskuse abi- ja infotelefoni vanemspetsialisti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles