Kui bikiinivormi enam ei jõua, tasuks siiski end käsile võtta

Soov saada rannavormi kannustab tihtilugu sportima ja toitumist muutma.

FOTO: Urmas Luik

Kui kiiresti on võimalik keha rannavormile kohaselt trimmi saada? Kuidas suvel toituda ja vältida puhkuseaegseid lisakilosid? Millest üldse alustada, kui voldid üle püksivärvli kipuvad ripnema?

Need küsimused viisid mind tervisejuhi Olev Olenko jutule.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Olev ja tema kaasa Mari-Anne hobiks on tervisejuhiks olemine. Igapäevatöö on neil mõlemal hoopis teistes valdkondades, kuid meeldiva harrastusena nõustavad nad parema tervise ja saledama joone järele ihkajaid. Teadmised nõustamiseks on paaril hangitud Tallinna ülikoolist terviseedenduse ja toitumisnõustaja eriala õpingute ajast, huvi ontlike eluviiside vastu pärineb isiklikust elust. Harrastussport on Olevi ja Mari-Anne elu osa.

Vestlen Oleviga mai keskpaigas ja uurin, kas ideaalsesse suvevormi saamiseks on praegu lootusetult hilja tegutsema hakata. “No oleneb, millisest seisust alustad,” kõlab tema esimene vastus. Ühe nädalaga on tervislik kaotada 0,5 kuni üks kilo. Seega võrdub võimalik kaalukaotus enam-vähem nädalate arvuga, mis bikiinide selgapanekuni jäänud. Samas julgustab tervisejuht isegi siis, kui rannahooaeg vaid nädala-paari kaugusel, ikkagi toitumise parandamise ja hoogsama liikumisega alustama.

Tagasi üles