Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
:format(webp)/nginx/o/2020/07/13/13208810t1h32dd.jpg)
Pärnus on asutud koostama hariduse uut arengukava. Sel kevadel toimus arvutiruumis suuremates ja väiksemates rühmades mitu arupidamist. Neis sündinud mõtted on koondatud dokumenti, mis avaliku mõttevahetuse huvides tehakse kõigile kättesaadavaks ja mis siis peale laekunud sisukate täienduste lisamist jõuab sügisel volikogu ette. Minul ja mitmel mu kolleegil Tartu ülikooli Pärnu kolledžist oli au osaleda nimetatud arupidamistel ja loodetavasti oli sellest kasu tulemuse kokkuseadmisel.
Selle kirjatüki eesmärk ei ole üle korrata hariduse arengukava koostamisel tehtud ettepanekuid, vaid keskenduda vähem tähelepanu saanud teemale: õpetajate ja tugispetsialistide nappus paljudes koolides.