Heli Tooman: Kas olete alustanud päeva mõttega, et täna teen oma tööd halvasti?

Heli Tooman
, TÜ Pärnu kolledži turismimajanduse dotsent
Copy
Suvel, kui kliente on palju, on klienditeenindajatel käed-jalad tööd täis.
Suvel, kui kliente on palju, on klienditeenindajatel käed-jalad tööd täis. Foto: Urmas Luik

Nädal enne jaani istusime tuttavatega Tallinnast restorani suve­terrassil, nautisime ilusat ilma, häid sööke-jooke ja meeldivat teenindust. Pealinlased kiitsid Pärnu ilu, rohelust ja paljusid muid võlusid, siis aga lausus üks neist: “No aga Pärnu teenindust küll linna (mõeldi Tallinna, H. T.) teenindusega võrrelda ei saa, see on ikka väga mannetu.”

Uurisin, kus neid nii mannetult teenindati ja mis siis kehvasti oli. Arutelu läks kaunis kuumaks, kokkuvõtvalt võin öelda, et pea kõik nurinad taandusid mitte teenindajate, vaid teeninduse korralduse teemale. Kuigi selle kohviku kohta öeldi kaunis kiitvaid sõnu, kihvatas minus, et ükski pealinlane ei öelnud meie tublile teenindajale aitäh maitsva toidu ja hea teeninduse eest. On ikka ülbikud, kritiseerivad küll, aga ise …

Alles hiljuti, eriolukorra ajal, nimetati teenindajate tööd ­kangelaslikuks. Maxima Eesti Facebooki lehel seisavad siiani aprillis postitatud tänusõnad: ­“Aitäh, kangelased! Meie teenindajate töö on olulisem kui kunagi varem. /…/ Täna on nemad meie kangelased ja me oleme neile selle eest siiralt tänulikud”.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles