Kati Aas: Klienditeenindajad poest minema?

Kati Saagim
Copy
Kas masinad peaksid võtma klienditeenindajatelt töö üle igas poes?
Kas masinad peaksid võtma klienditeenindajatelt töö üle igas poes? Foto: Arvo Meeks

Selge on see, et mida aeg edasi, seda digitaalsemaks kõik muutub. Ent kui kaugele me välja jõuame?

Toon näite. Ühel pärastlõunal läksin raamatupoodi, et soetada mõni huvitav lauamäng. Mängud välja valitud, pöördusin maksmiseks letti, kus seisis kaks naerusuist töötajat. Asetasin kauba letile, kui äkki üks töötajatest ütles: “Ei, ei. Tulge siia” ja suunas mind iseteeninduskassasse. Seal pusisin tükk aega, sest masin ei saanud triipkoodide lugemisega kuidagi hakkama. Kõrval seisis töötaja, kes julgustas eri nurga alt proovima. Lõpuks sain ostu sooritatud.

See pani mind mõtlema, kas varsti ongi meil poodides inimeste asemel vaid masinad. Mõneti on see mõistetav, sest juba aastaid räägitakse, et kaubanduses on keeruline töökäsi leida.

Uurinud Apollo raamatupoe kõneisikult Eha Pangalt selle trendi kohta, kinnitati, et ilmselt tulevikus põhinevad paljud poed täielikult iseteenindusel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles