Kihnu Virve remont pani väikesaarte laevaliikluse ohtu

Copy
Parvlaev Kihnu Virve teenindab Kihnut kui Manilaidu külastavaid turiste, kuide eelkõige on laev saareelanike põhiline ühendustee mandriga.
Parvlaev Kihnu Virve teenindab Kihnut kui Manilaidu külastavaid turiste, kuide eelkõige on laev saareelanike põhiline ühendustee mandriga. Foto: Urmas Luik

Veel nädala alguses oli MTÜ Pärnumaa Ühistranspordikeskuse (PÜTK) juhil Andrus Kärpukil suur mure: oli ­ilmnenud oht, et mandri ning Kihnu ja Manilaiu vaheline laevaliiklus katkeb ligemale kuuks ajaks.

2015. aasta sügisel hakkas Kihnu saare ja mandri vahet sõitma uhiuus parvlaev Kihnu Virve: aktsiaseltsi ­Baltic Workboats ehitatud ligemale 45 meetri pikkune, 690tonnise veeväljasur­vega ja 200 reisijat mahutav alus.

Kihnu Virve on nii Kihnu kui Manilaiu elanikke teeninud agaralt, kuid iga laev tahab aeg-ajalt saada hooldust. Senise veeteede ameti, 1. jaanuarist juba ühendatud ametina transpordiameti nõudmisel peaks Kihnu Virve hooldusse minema 11. jaanuaril ehk juba järgmise nädala alguses.

Tagasi üles