
Endise Hansapanga kunagise kliendi aadressile potsatas otsepostitusega kiri, mis teatab talle must valgel, et 2009. aasta veebruarist toimuvad muutused pensionide kojukandes ja adressaat tulgu kohe panga lähimasse kontorisse arvet avama.
Endise Hansapanga kunagise kliendi aadressile potsatas otsepostitusega kiri, mis teatab talle must valgel, et 2009. aasta veebruarist toimuvad muutused pensionide kojukandes ja adressaat tulgu kohe panga lähimasse kontorisse arvet avama.
Aga adressaadil ei ole sellest meeldetuletusest sooja ega külma. Tema puhkab 2005. aasta suvest Audru kalmistul ja möll, mis pensionide kättesaamise ümber puhkes, ei lähe talle korda. Seda vähem lähekski, et tema suletud arvel pole nelja aasta jooksul liikunud sentigi ning pensioniametiga pole ta teisest ilmast samuti suhelnud.
Ootamatu kirja avamise järel kätevärinast üle saanud tütar küsib nüüd, kas riigi isikuandmebaasid on ikka usaldusväärsed. Ning loodab, et sotsiaalkatastroofiks nimetatud Maripuu reform ei too pankadele mitte ainult 100 000 uut klienti ja miljonikasumid, vaid vabastab andmestikud surnud hingedestki.