Pärnu Postimehe töötaja pälvis Postimees Grupilt kõrge tunnustuse

Copy
Kadri Juurikas valiti Postimees Grupi 2020. aasta parimaks müüjaks.
Kadri Juurikas valiti Postimees Grupi 2020. aasta parimaks müüjaks. Foto: Tairo Lutter

Eile Postimees Grupi 2020. aasta parimate tunnustusüritusel pälvis Kadri Juurikas, kes töötab Pärnu Postimehes maakondade müügiüksuse reklaamikonsultandina, aasta müüja tiitli.

Tallinna meediamajas toimunud üritusel oli aasta müüja kõrval üheksa auhinnakategooriat: aasta lugu, ajakirjanik, saade, saatejuht, uustulnuk, taustajõud, hüpe, innovatsioon, tiim.

Igas kategoorias oli kolm või viis nominenti.

Postimees Grupi aasta ajakirjanikuks valiti Postimehe uudistetoimetuse reporter Loora-Elisabet Lomp, samale tiitlile pürgis Pärnu Postimehe ajakirjanik Annika Kuusik.

Aasta uustulnuka auhinnaga pärjati koolitusjuht Kristi Raudlepp, kuid nomineeritud oli ka Pärnu Postimehe reporter Johanna Roos.

Aasta hüppe tegijaks valiti Tartu Postimehe tegevtoimetaja Vilja Kohler. Ka Pärnu Postimehes töötav Postimehe maakondade müügiüksuse juht Lisett Heil kandideeris sellele tiitlile. Heili juhitud maakondade müügiüksus jahtis parima tiimi auhindagi, kuid see aunimetus läks hoopis maakonnalehtede teostusgrupile, mida juhib Hurma Kermas.

Aasta saateks valiti Kanal 2 saade “Õhtu!”, mida veavad Piret Laos, Robert Rool ja Jüri Butšakov. Aasta saatejuhiks osutus aga Elo Mõttus-Leppik, kes juhib Postimehe päevakajalist veebisaadet “Otse Postimehest”.

Aasta parimaks looks valiti Heidi Ruuli aastalõpuintervjuu “Märt Avandi: me, alkohoolikud, oskame väga hästi valetada”.

Aasta taustajõuks nimetati Erik Prozes, kes on Postimehe foto- ja videotoimetuse juht, ning innovatsiooniauhind läks Postimehe uuele kujundusele paberis, veebis ja mobiilis.

Tagasi üles