Aadu Lee: Pärnu lennundusturg on kaduvväike, aga...

, EEATA ehk Ida-Euroopa õhutranspordi assotsiatsiooni peasekretär
Copy
Rail Balticf võib tuua kuurortidesse ja puhkeasutustesse kaugelt suure hulga külastajaid, aga see ei hõlma kõigi huve. Lahendust jäävad ootama linnad Soomes, Rootsis, Taanis, Saksamaal ja mujal lähiregioonis, kirjutab Aadu Lee. 
Rail Balticf võib tuua kuurortidesse ja puhkeasutustesse kaugelt suure hulga külastajaid, aga see ei hõlma kõigi huve. Lahendust jäävad ootama linnad Soomes, Rootsis, Taanis, Saksamaal ja mujal lähiregioonis, kirjutab Aadu Lee. Foto: Mailiis Ollino

Rail Baltic (RB) on kahtlemata väga suur projekt, mis tundub olevat kolmele Balti riigile peale surutud praegusele ajastule iseloomulike taotluste foonil. Kui teoreetiliselt võib RB isegi õige mõte olla, siis riikide väljavaateid hinnates näib see praegu tühjalt kõmisevat. Olgu kuidas on, aga raudtee tarvis on labidad juba maasse löödud.

Nüüd on viimane aeg mõlgutada mõtteid teemal, millist mõju avaldab RB Eesti inimesele, aga ka Baltikumile üldse. Kahtlemata kutsub RB kolme Balti riigi transpordisüsteemis esile ettenägematuid muudatusi. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles