Ei maksa unustada, et tänapäeva noored on liialt sallivad, on unustanud vabaduse väärtuse, ei huvitu millestki asjalikust ega taipa õiget ametit valida. Teha tuleks ikka ausat tööd, selmet internetis lulli lüüa ja enese avastamisele aega raisata.
Aga maailm muutub paratamatult ja kes rongist maha jääb, sel jääb pool võimalustest nautimata. Niisiis, kui algklassilastelt küsida, kelleks nad saada tahavad, kõlavad traditsiooniliste unistuste ametite kõrval juutuuberi ja mõjuisiku oma. Ja üldse mitte sellepärast, et juutuuberi või suunamudija töö oleks lihtsama vastupanu teed minek.
Nad on sisuloojad – inimesed, kelle ülesanne on inspireerida, tekitada tundeid, ärgitada ülejäänud inimesi ostma midagi, mille peale muidu ei tuleks, kui ahvatlevat reklaampostitust oma sotsiaalmeedia voos ei märkaks, jagada kogemusi ja panna jälgijad kaasa rääkima.