Kaubanduskeskuste juhtide sõnutsi on klientide jaoks füüsilised kauplused endiselt olulise tähtsusega, sest tarbija soovib tootei­d katsuda, proovida ja oma silmaga üle vaadata.
Kaubanduskeskuste juhtide sõnutsi on klientide jaoks füüsilised kauplused endiselt olulise tähtsusega, sest tarbija soovib tootei­d katsuda, proovida ja oma silmaga üle vaadata. Foto: Mailiis Ollino

Kuigi koroonakriis on kestnud pea kaks aastat ja aina­ enam tellitakse kaupa internetist, leiavad kohalike kaubanduskeskuste juhid, et füüsilisel ­kujul ei kao kauplused kuhugi.

Pärnu keskuse tegevjuhi Margit Juhansoo sõnade järgi paneb ­e-kaubanduse osakaalu suurenemine kaubanduskeskuste arendajaid tooma sisse rohkem lisateenuseid, eesmärgiga muuta keskused mitmefunktsionaalsemaks.

Kommentaarid
Copy