Agentuuri Rethink kaasasutaja ja äridisaineri Jana Kuke sõnutsi kipuvad inimesed kriisiolukorras kangesti vanade heade aegade taastumist ootama jääma. “Et tuleb see vana aeg tagasi ja teeme tööd vanaviisi edasi,” nentis Kukk.
Tellijale
Äridisainer: Ärge jääge normaalsuse taastumist ootama!
Pigem on edukaks osutunud vastupidine strateegia. Koroonaajal on ettevõtetele üle maailma edu toonud kiire uute võimaluste otsimine. Eestis on päris mitu näidet, kus restoranid mõtlesid kodus kokkamise võimalustele ja hakkasid müüma n-ö eine stardipakette, et klient saaks ise olla tippkokk, toimetada valmis pandud asjadega oma koduköögis. Sedalaadi eksperimendid ei ole kõik miljoniprojektid, aga Kuke kinnitusel kindlasti tõhusamad kui ootamine ja lootmine, et äkki kõik taastub.
Teiseks ja eelkõige väikeettevõtjaid pitsitavaks probleemiks peab Kukk ideede külge klammerdumist.