Matemaatikaõpetaja: õpilünkade teket ei saa ainult koroonaajastu süüks panna

Põlva gümnaasiumi matemaatikaõpetaja Veronika Grigorjev.
Põlva gümnaasiumi matemaatikaõpetaja Veronika Grigorjev. Foto: Kristina Masen

Õpilünkadega õpilasi on koolides alati olnud. Koroona ajal on neist lihtsalt hakatud rääkima, sest vahepeal kodudesse kolinud õpe viis lapsed õpetajate silma alt ära. Siis tekkiski mure mahajääjate pärast, sest e-õpe oli uus kogemus õpetajategi jaoks.

Jätkuvalt on Eestis koole, kus õppetöö toimub veebi vahendusel, sest noorte seas möllab koroonaviiruse omikrontüvi, mis tekitab küsimusi, kuidas õpilased kooliprogrammi omandamisega hakkama saavad. Viiruseajastu on meile suurepärane õppetund, kuidas õpetada ja õppida nii, et õpilünki ei tekiks.

Tagasi üles