Allahindlustele kehtivad uued reeglid, ent ostja muutust ei märka (1)

Sirle Matt
, reporter
Copy
Mai lõpust alates tuleb sooduspakkumise puhul ära näidata viimase 30 päeva madalaim hind, et allahindlustega poleks võimalik trikitada.
Mai lõpust alates tuleb sooduspakkumise puhul ära näidata viimase 30 päeva madalaim hind, et allahindlustega poleks võimalik trikitada. Foto: Merly Raudla

Tänavu 28. maist jõustus uus kord, et sooduspakkumise puhul tuleb ära näidata viimase 30 päeva madalaim hind. Regulatsiooni mõte on, et ostjal oleks võimalik aru saada, kas reklaamitud hinnaeelis on päris.

Varem on ette tulnud olukordi, kus kauplus tõstab hinna üheks päevaks väga kõrgeks ja seejärel justkui langetatab hinda ning näitab suurt soodustust, tõi näite tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) ettevõtluse osakonna juhataja Ulrika Paavle. Samuti on juhtunud, et kaupa müüakse sageli soodsama hinnaga, nn normhind kehtib vaid üksikutel päevadel. 

Omades kogu hinnainfot, on kliendil ostuotsuse tegemine kõige lihtsam. Rimi turundusjuhi Marta Vihtre

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles