R, 30.09.2022

Lugeja kiri ⟩ Vanemad inimesed hädas nutikassadega

Malle Koger
Vanemad inimesed hädas nutikassadega
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments 6
Kui nooremad inimesed eelstavad kasutada nutikassat, siis eakamd pigem suhelda kassapidajaga.
Kui nooremad inimesed eelstavad kasutada nutikassat, siis eakamd pigem suhelda kassapidajaga. Foto: Dmitri Kotjuh

Töönädala keskpäeva tipptund Pärnu turu Rimi kaupluses. Taas töötas vaid üks kassa, mille taga on inimeste järjekord umbes kümme meetrit. Mõned toimetasid usinasti ka nutikassadega. Osa inimesi keeldus sinna minemast, kuigi üks müüja oli lahkelt nõus aitama.

Sõbranna rääkis, et sellist olukorda esineb seal tihti. Nii tuleb muude turukottidega teinekord oodata pea 20 minutit. Ka Tallinna maantee Rimis valitseb sageli sama olukord.

Selle poe miinuseks on veel palju üksteise seljas trügivaid inimesi, kuna piirkonnas muid poode eriti ei ole. Ka on ostukärud küllaltki räpased ja poes liigub palju kõrval pargis alkoholi tarvitanud mehi.

Kesklinna Rimi seevastu on puhas ja ilus. Samuti lahendatakse probleemid kassadega kiiresti, ikka tõttab müüja appi. Kõrval asub Pärnu üks parimaid toidupoode Port Arturi Coop, kus on kaup hästi paigutatud ja palju sooduspakkumisi. Pood on alati puhas ja kalalett rikkalik.

Siiski kuulsin ka seal ükskord õiendamist parempoolsete kassade juures, kus inimestel ei õnnestunud maksta. Selgus, et need on nii-nimetatud puldikassad.

Järjest rohkem läheb kogu elu pultide ja ekraanide peale üle. Kas lihtsat inimlikku suhtlemist enam polegi? Mis saab edasi inimestest, kellele ei sobi selline elu?

Märksõnad
Tagasi üles