Mirell Põlma ⟩ Paluks pläägu asemel natukenegi värvi (1)

Mirell Põlma
, keelehuviline
Copy
Pesumaja.
Pesumaja. Foto: Mihkel Maripuu

Aastatetagusest meenub üks müstiline tavaline pesupulber, mis oli nii halb, et näis, nagu see oleks plekkidega pigem sõprussuhteid sõlminud, selle asemel et neile tõrksatele põrgulistele sõda kuulutada.

Ei pehmendanud, ei puhastanud, ei valgendanud riideid. Ühesõnaga: harilik turunduspeksukott, millega oma super-hüper toodet võrreldi ja mis kogu aeg kaotajaks jäi. Poelettidelt ei õnnestunud mul säärast pesuvahendit kunagi leida. Vahest peideti niivõrd tavaline kraam suurest häbist lao kaugeimasse nurka ... Või, mis tõenäolisem, seda polnudki olemas.

See nostalgiline kodukeemiakäkk pani aga mõtlema, kui sisutühjad on reklaamides ja kampaaniates, mõnel juhul tunnuslausetelgi ette tulevad sõnad tänini. Kui ehituspood on tavalisest parem, siis milline see tavaline kauplus täpselt on? Niisama kehv nagu see salapärane pesupulber? Või peetakse tavalise all silmas hoopis konkurenti, kes lubab vastukaaluks soodsaimat hinda ja laia valikut? Selle konkurendi kampaaniameistritel on igatahes rikkalikum sõnavara kui eelmainitul.

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles