Ülle Haavasaar väärtustab Jõõpre koolis karjääriõpet

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Veste Roosaar
Copy
Jõõpre põhikooli direktor Mati Sutt õnnitleb parimat karjäärikoordinaatorit 2011 Ülle Haavasaart.
Jõõpre põhikooli direktor Mati Sutt õnnitleb parimat karjäärikoordinaatorit 2011 Ülle Haavasaart. Foto: Erakogu

Jõõpre põhikool rõõmustab, sest Ülle Haavasaar nende koolist pälvis SA Innove karjääri- ja nõustamisteenuste arenduskeskuse tunnustusauhinna kui parim karjäärikoordinaator 2011.
 

Haavasaart tänati järjepideva ja süsteemse karjäärikoordinaatori töö eest Jõõpre põhikoolis, panustamise eest valdkonna arengusse, hea koostöö eest õppeasutuste, ettevõtete ja karjäärispetsialistidega, nõu ja toe eest algajatele karjäärispetsialistidele ning aktiivse tegevuse eest koolitaja ja valdkonna tutvustajana.

„Kogutud tagasiside põhjal on karjääriõppealase tegevusega koolis rahul nii õpilased, nende vanemad kui hoolekogu,“ rääkis Jõõpre põhikooli huvijuht Ülle Varik, kelle ütlust mööda märgiti 2010/11. õppeaasta kooli sisehindamise aruandes karjääriõppealast tegevust kui kooli tugevat ja eeskuju väärivat külge.

„Mullu 9. klassi juhataja ja kooli huvijuhina on rõõm tõdeda, et Ülle on meeldiv, konkreetne ja kohusetundlik partner,“ tunnustas Varik ja lisas, et väga kõrgelt hinnatav on Haavasaare kooliväline koostöö teiste õppeasutuste, ettevõtete, karjäärispetsialistide ja Pärnu õppenõustamiskeskuse noorte infopunkti töötajatega.

„Meie veendumus on, et karjääriõpe on oma olemasolu tõestanud just tänu Ü. Haavasaare koostöövõimele ja kohusetundlikkusele. Tema töö  leevendab kogu piirkonna elanikkonna vajadust leida kompaktselt infot ja abi küsimustes, mis eriti praegu on paljudele väga olulised,“ ütles Varik.

Koolis tegutsev karjäärikoordinaator on pälvinud usalduse kolleegide hulgas. Ta väärtustab elukestvat õpet, karjääriplaneerimisalaseid oskusi ja õpilaste teadlikke karjäärivalikuid.
 

Märksõnad

Tagasi üles