"Loomulikult ei saa rahule jääda. Asjad ei sujunud nii, nagu soovisime: lootsime tehnilisi probleeme vältida, aga neid ikka tuli," resümeeris kogenud rallimees esmaspäeva hommikul, olles teel kodumaale. "Lõppkohta polegi väga mõtet vaadata, kas ta on nüüd 11. või katkestamine, meie sihtisime ikka kohta pjedestaalil."
Kui viimastel aastatel oleme harjunud Kauri nägema Volkswagen Polo roolis, läbis ta Rootsis Umeå linna ümbruses 18 kiiruskatset kogupikkusega 301 kilomeetrit Škoda Fabia Rally2 Evoga.
Kui esialgne plaan oli startida Volkswageniga, kätkes see enda riski: nimelt kihutab eestlase suursponsori, Soome ärimehe Markku Rautio soetatud autoga mitu meest ja Polo oli võistlustules nädal varem. Niisiis otsutati Topp Carsi ette valmistatud masina kasuks: Škoda ja selle meeskond oli Kaurile tuttav 2020. aasta Rally Estonialt. Enne Rootsit saadi autot katsetada 110 kilomeetri jagu.
Suvepealinlase sõnutsi algasid masina pisiprobleemid algusest peale, mis kulmineerusid sellega, et viiendal katsel kadus roolivõim täiesti ära. Sellelt ja kuuendalt katselt kogunes liidritega võrreldes kaotust pea kaks ja pool minutit. Teisisõnu: juba kolmandiku ralli järel tuli eesmärgist suu puhtaks pühkida.
"Alguses oli roolivõimuga probleeme, mis kahjuks service’iga (hoolduspausiga, pärast neljandat katset, M. P.) ei lahenenud, vaid süvenesid,